Des de fa uns anys, els tallers d'educació emocional tenen molta presència dins de la formació del professorat. Ja siguen ofertats per l'administració educativa, o per diferents entitats, els centres educatius i el professorat reben moltes propostes per a realitzar cursos, tallers i jornades d'aquest tipus.
Però, més enllà de la satisfacció de les i els participants en aquestes formacions, quin impacte tenen aquests tallers en el nostre alumnat? Cal tenir en compte molts aspectes a l'hora d'introduir dins de l'aula les tècniques que ens proposen, ja que des de la millor intenció, podem estar promocionant actituds de submissió davant de l'assetjament, per exemple.
És un debat que està obert, i per això cal tenir sempre aquests diàlegs basant-se en els arguments de validesa. En aquesta notícia de DF podrem llegir diferents posicions sobre aquestes formacions.
@elimiaus participación de la comunidad educativa para hacer realidad los sueños de la comunidad educativa en la Comunidad de Aprendizaje de Eres Altes #CdA26
@elimiaus #CdA26 participación de la comunidad educativa, cumpliendo sueños como Comunidad de Aprendizaje
Transformando escuelas y mejorando vidas. Escuchar distintas experiencias de formación de familiares en el XIV Encuentro Internacional de CdA inspira y llena de energía para seguir trabajando. #CdA26
Las AEE sí superan el racismo (...) La diversidad no solo no es un problema sino que se convierte en una oportunidad cuando se implementan AEE #CdA26